Kuidas arendada lapsel ärimõtlemine ja õpetada raha hallata
Esimene raha
Elav ärimäng Tallinnas
Mõistavad koolituse tähtsust (ilma linnukeseta)
Satuvad tugevasse ümbruskonda
Lapsed saavad aru raha väärtusest
Ärimängus osalemise maksumus: €25
00минут
:
00секунд
:
00м.секунд
ja saate tasuta ligipääs kahele veebipõhisele liidriomaduste ja ettevõtlusoskuste testidele.
Registreeruge, niikaua kui taimer töötab
põhineb lastele kohandatud tehnikatel, mida samuti kasutatakse Microsoft, Google, Apple ja Amazonis.
Mängu metodoloogia
metodoloogia
90 minutit
Kestvus
5-10-liikmelised
Rühmad
Elav ärimäng
Formaat
Miks lapsed tõmbuvad endasse ja siirduvad videomängude maailma?
Meenutame ennast, kuidas me unistame. Kui meil on raha, siis planeerime, kuhu minna, mida osta või kuidas oma aega veeta. Peaaegu kõik maksab raha!

See tähendab, et kui meil on raha, siis me aktiivselt unistame.

Lastel on samamoodi! Aga raha neil, mitu korda vähem. Ainus tulu – see on taskuraha ja kingitused! Unistustel ei oma mõtet.

Seepärast jääbgi internet unistuste kohaks, seal saab teha peaaegu kõike: teenida mänguraha, teha sellega sisseoste, võita ja mis kõige tähtsam, olla osa mingist kogukonnast!

Milleks lapsele ärioskusi vaja?
Milleks
Mida vanematele teha?
– Rohkem teha kingitusi ja anda taskuraha - siis kaotavad lapsed väärtushinnangu asjade ja raha suhtes!
− Keelata internetis istuda?
Tõmbuvad endasse!

Parim viis — õpetada neile, kuidas oma unistuste peale raha teenida!
Nii lastel ilmnevad :
  • Uued eesmärgid ja unistused!
  • Raha väärtus!
  • Arusaam sellest, milleks on vaja koolis käia!
  • Kelleks nad oma elus tahavad saada ja kuhu minna õppima!
  • Uus suhtlusring õigete väärtustega!
  • Liidrioskused!
  • Oskus võita!
Vaadake, milliseid tulemusi meie õpilased on JUBA saavutanud. Aga osa neist on vaid 7-10 aasta vanused.
Õpilaste juhtumid
juhtum

Eksklusiivsete mängu- ja tööarvutite kokkupanek. Puhaskasum peaaegu − €25 000. Koosseisus 6 teismelist- töötajat, aitab noortele arvutihuvilistele areneda ja raha teenida. Käive €50 000 3 kuu jooksul.
Kirill
Gornostaev
Juustuvabrik müüb tooteid Daniyari kodulinnas. Võitis €5000 grandi ja investeeris juustutehase seadmete ostusse. Kasum koguaja jooksul €6500, tulu umbes €13 000.
Danijar
Gumarov
Looduskosmeetika «Daniolla» bränd. Tulu projekti jooksul moodustas €2000. Tarnib hulgimüügina kingituste komplekte suurfirmade töötajatele.
Diana
Garaishina
Polümeersavist tooted Kogu puhaskasum oli üle 1600 €.
Fedorova
Alena
Сыроварня продает продукцию в родном городе Данияра. Выиграл грант €5 000 и вложил в покупку оборудования для сыроварни. Прибыль за всё время €6 500, выручка около €13 000
Гумаров Данияр Азаматович
PP-kondiitritooted tuluga 1000 € Sai 1000 € investeeringu kaubamärgi arendamiseks. Konkursi "Otsin investorit" finalist. Projekti missiooniks on tervisliku toitumise väärtustamise tugevdamine ühiskonnas ja rahva tervise parandamine.
Gavrilov
Islam
Projekt - Anime T-särgid
Akhmetova
Valeria ja
Kartašov Oleg


Ärimäng läheb kasuks:
KELLE JAOKS?
Lapsevanematele, kellele on tähtis, et nende laps:
Noorukitele, kes:
  • tõmbuvad endasse
  • veedavad internetis ja vidinates palju aega
  • ei saa aru raha ja asjade väärtusest
  • ei saa aru koolis käimise vajadusest
  • ei tea, kelleks saada tulevikus
  • suhtlevad sõpradega, kes halvasti nende peale mõjuvad
  • ei oska end liidritena, võitjatena ilmutada.
  • õpiks unistama ja eesmärke saavutama
  • kasutaks interneti targemaks saamiseks
  • saaks aru raha väärtusest ja oskaks seda teenida
  • saaks aru, milleks on vaja koolis käima ja millest kõrgharidust ta sooviks saada
  • leiaks elus lemmiku tegevuse ja saaks ehitada üles eduka äri/karjääri
  • suhtleks sõpradega, kes teevad teda tugevamaks
  • saaks liidriks ja võitjaks
Programm
Kuidas toimib Ärimäng (90 min)
Osa №1
Osa №2
Osa №3
Osa №4
Tutvumine ja meeskonna moodustamine
Osa №1
PRAKTIKA
Laps õpib oma hirme ületada, töötada meeskonnas ja arendab oma suhtlemisoskusi.
KOKKUVÕTE:
  • Mentor jaotab lapsi meeskondadesse.
  • Igas meeskonnas tutvuvad lapsed omavahel iseseisvalt, leiavad oma tugevad omadused ja joonistavad oma projekti plaani
Äriidee loomine
Osa №2
PRAKTIKA
Laps õpib ideid genereerima, tegema otsuseid ja võtma vastutust oma peale.
KOKKUVÕTE:
  • Lapsed mõtlevad välja, millist äri nad tahavad luua
  • Mõtlevad välja ärinime ja tunnuslause
  • Jaotavad meeskonna rolle
  • Õpetaja annab vihjeid äriideedele, kui tekivad raskused.
Idee planeerimine ja arendamine
Osa №3
PRAKTIKA
Laps hakkab mõistma raha väärtust, püstitab eesmärke ja otsib nende saavutamiseks viise.
KOKKUVÕTE:
  • Lastel idee realiseerimiseks on olemas piiratud kogus mänguvaluutat.
  • Nad arvutavad välja, kui palju nad tahavad teenida ja milliseid ressursse on selleks vaja.
  • Õpetaja osaleb arutelus ja juhendab osalejaid
  • Lapsed püstitavad eesmärki ”Kui palju tahavad teenida?”
  • Lapsed leiavad võimalusi raha teenimiseks, kellele oma kaupu/teenuseid pakkuda?
  • Õpetaja pakub lastele mõelda üle milliseid aineid tuleb koolis õppida, et edukalt oma äri realiseerida!
Projekti esitlus
Osa №4
PRAKTIKA
Laps õpib, kuidas struktureerida oma mõtteid ja edastada neid teistele. Saab väärtusliku kogemuse projekti esitlemisel
KOKKUVÕTE:
  • Iga meeskond esitleb oma projekti.
  • Õpetaja esitab suunavaid küsimusi, et aidata lastel oma ideed täielikult avada.
põhineb lastele kohandatud tehnikatel, mida samuti kasutatakse Microsoft, Google, Apple ja Amazonis
Mängu metodoloogia
90 minutilise aktiivse suhtlemise jooksul laps:
90 minutilise
Mõistab, kui oluline on õppida - mitte kriipsu, hinne saamiseks koolis või ema ja isa jaoks, vaid oma unistuse realiseerimiseks
Leiab uusi sõpru, kes aitavad kujundada talle õigeid väärtusi
Koos oma mentoritega mõtleb välja oma äriidee, mida saab ellu viia ka oma vanuses
Saab mõista raha väärtust ja näeb näiteid, selle mõistliku haldamise kohta
Omandab avaliku esinemise kogemust, mis aitab tal õppida kaitsma oma seisukohta
Kuidas toimusid
teised ärimängud
FOTO
Kus toimub meie ärimäng
KUS
Kus: Tallinnas, ühes meie koolikontoris.
Aadress tuleb täpsustada
Formaat: elav offline ärimäng
Rühmad: kuni 10 inimest
Millal: Jätke sooviavaldus ja me pakume Teile sobivat aega.
Osalemise maksumus Tallinnas
MAKSUMUS
Te saate:
  • Uued oskused ja teadmised, mida laps saab elus rakendada.

  • Tutvumine sarnaste väärtuste ja huvidega eakaaslastega
  • 90 minutit elavat ja harivat mängu

  • 4 praktilist õppetundi ärioskuste ja Soft Skills arendamisek
25€
€45
Kokku:
Registreeruge, niikaua kui taimer töötab
BOONUSED
ja saage: tasuta ligipääs kahele veebipõhisele liidriomaduste ja ettevõtlusoskuste testile
00минут
:
00секунд
:
00м.секунд
Kes viib ärimängu läbi
ÕPETAJAD
Lastega hakkavad töötama ühed Eesti parimad õpetajad ettevõtlusõppe valdkonnast:
Õpetajate keskmine pedagoogiline staaž:
9 aastat
Olemasolevad ärimehed, kes oskavad ja naudivad lastega töötamist.
Ärialase taustaga õpetajad, samuti ka professionaalsed lastepsühholoogid
  • BSFactory kooli asutaja
  • Finance Professional raamatupidamisettevõtte asutaja
  • Hulgimüügi valdkonnas Elmec Trade ettevõte asutaja
  • Käivitanud rohkem kui 50 äriprojekti.
  • 19 aastane ärikogemus
  • 6 aastane pedagoogiline kogemus
Aleksandr Fomenko
  • 8 aastane pedagoogiline staaž
  • Räägib 5 võõrkeeles
  • Majandus- ja rahandusekspert
  • Oma fotokool
  • Oskab luua ühtset meeskonda, huvitavalt esitada teavet ja leevendada konflikte.
Maria Shalimova
  • 1 kategooria õpetaja
  • 11 aastane pedagoogiline kogemus
  • Räägib 3 keeles
  • 3D-modelleerimise ja arvutiteaduse ekspert
  • Kutsealastes kirjastustes publikatsioonide autor.
  • Ettevõtja
Jana Kovaljova
  • Omab 3 kõrgharidust rahandus, keemia-tehnoloog – ja pedagoogika valdkondades
  • Vabalt räägib 3 keeles
  • Ökonomist, rahvusvaheline raamatupidaja, siseaudiitor, projekti mänedžer
  • Saab mõne minutiga leida lähenemist iga inimesele.
Anna Maltseva
Kui teil on jäänud küsimusi
KÜSIMUSED
Võite esitada neid meie tugiteenusele.
Täitke allpool olev vorm, ja me võtame teiega ühendust.
Või kirjutage meile sotsiaalmeedias.
Made on
Tilda